Het Pensioenfonds van Lanschot vindt het belangrijk dat je opgebouwde pensioen goed wordt beheerd en dat je pensioenregeling juist wordt uitgevoerd. Heb je toch een klacht, dan kun je deze indienen bij de Pensioenadministrateur AZL.

Je ontvangt binnen 2 weken schriftelijk antwoord. Als beantwoording binnen 2 weken niet mogelijk is, krijg je bericht over de te verwachten behandelingstermijn.

Ben je niet tevreden bent met het antwoord van de pensioenadministrateur? Binnen 4 weken na ontvangst van het antwoord van AZL of bij uitblijven van een reactie na een termijn van 6 weken kun je een gemotiveerd bezwaar indienen bij het bestuur van het pensioenfonds.

We hebben de procedure beschreven in onze klachten- en geschillenregeling. Deze is op 21 mei 2021 opnieuw door het bestuur vastgesteld.

Klachten_en_geschillenregeling

Door je e-mailadres hier achter te laten krijg je automatisch bericht als we nieuws op de website plaatsen. 

Meer nieuws

» Ga naar het archief om ouder nieuws in te zien